piątek, 18 marca 2016

Pink power!


 Hej! W pierwszym poście chciałabym podzielić się z wami moimi ulubionymi akcesoriami... w kolorze różowym! Są to damskie dodatki, a ich kolor to pięknie podkreśla, tytuł nie jest więc przypadkowy. :)

                                                                Poison girl - Dior, 30ml ok 250 zł

Zakochałam się w tym nowym zapachu od Diora. Słodki, dziewczęcy i po jednym ''psiknięciu'' utrzymuje się cały dzień. Jedynie cena jest minusem, ale z pewnością warto zainwestować!

                                                                               Power bank, od 40 zł

Kupiona w Hiszpanii, przenośna ładowarka. Zawsze warto mieć przy sobie, w awaryjnych sytuacjach.

 
                                                                            iPod shuffle, 229 zl

Dostałam tego iPoda 2 lata temu ''pod choinkę'' i polecam od tego czasu każdemu. Fajne rozwiązanie dla sportowców- ma z tyłu klamerkę, którą można przypiąć go do koszulki czy spodenek, by nie przeszkadzał podczas ćwiczeń. Łatwy w obsłudze i co ważne dla wszystkich pechowców-chyba nie da się go zapsuć!:)

                                                                 Vichy IDÉALIA skin sleep, 86 zl

Długo zastanawiałam się nad zakupem tego kremu, gdyż z reguły nie stać mnie na tak drogie kosmetyki, ale nie żałuję. Od czasu gdy otrzymałam próbkę tego kremu, nie mogłam o nim zapomnieć! Słodki zapach, lekka konsystencja i efekty już od pierwszego użycia to coś czego oczekuje od kremu w takiej cenie. Przeznaczony la cery zmęczonej, suchej i delikatnej.

                                               Pudełko pandora, gratis do zakupu powyżej 250 zl

Pudełko PANDORA jest nie dość, że prześliczne to idealnie nadaje się na podróż by schować do niego swoją ulubioną biżuterię. Ma w środku kieszonkę zapinaną na magnes oraz miejsce na naszyjniki.

18 komentarzy:

  1. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powerbank zawsze nie zawodny w podróży ;) chodź szkoda że starcza tylko na jedno ładowanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaz jesli sie kupi te drogie to można nimi nawet do 3 razy naładować!

      Usuń
  3. Zycze wszystkiego dobrego na drodze blogowania ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycze wszystkiego dobrego na drodze blogowania ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rzeczy <3 przygarnełabym wszystko
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpis na blogu :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. te pudeleczko pandory sliczne :D
    a takiego samego powerbanka mam, kupilam za dyche w auchan XD
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prosze! Takie okazje są najlepsze :P Ja w Hiszpanii za 10 euro, więc jak widać przepłaciłam!

      Usuń
  8. Uwielbiam ten krem! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja! Chyba kupie sobie jeszcze z tej samej serii, ale na dzień <3

      Usuń