piątek, 22 kwietnia 2016

Ivy Park by Beyoncé

Cześć wszystkim!
Ostatnio dodaję mało postów, z mniejszą częstotliwością niż sobie to zaplanowałam, ale wszystko przez zbliżającą się maturę... Tak bardzo się stresuję! 
Ale nie o tym dzisiaj chciałam napisać. Jako że jestem wielką fanką Beyoncé, koniecznie musiałam zamówić sobie jakieś ubranie z jej nowej kolekcji Ivy Park. Ubrania dostępne są między innymi na  Zalando i w Top Shopie. Ja zdecydowałam się na szary top sportowy oraz klasyczną czarną koszulkę Ivy Park. Całą kolekcją jestem zachwycona i chętnie wykupiłabym każdą rzecz, no ale niestety mój portfel nie pozwala :D 


















koszulka - 94 zł
top - 129 zł

2 komentarze:

  1. Na pierwszym zdjęciu myślałam, że usunęłaś nogi :p Figura świetna do tych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha No faktycznie jakoś niefortunnie stanęłam! Dziekuje bardzo <3

      Usuń