poniedziałek, 13 lutego 2017

Candles - Party Lite, Yankee, Bridgewater

Dzisiejszy post będzie o tym, co chyba każdy lubi, czyli pięknie pachnące świeczki!
Ja mam jakąś obsesję i codziennie w pokoju jakaś świeczka musi być zapalona. Kocham nastrój, który wytwarza ale bardzo lubię również zapachy, które natychmiast wypełniają całe pomieszczenie...

          Ostatnim odkryciem jest firma Party Lite. Ich świeczki nie są tanie, ale zapachy są tak intensywne, że wystarczą 2 minuty by zapach uniósł się do okoła. Słoiki są przecudnie ozdobione w różne wzory - zależnie od zapachu. Cena wacha się zależnie od produktu, ale te które są na moich zdjęciach z trzema knotami kosztują 99 zł i palą się od 25 d0 45 godzin. Na stronie Party Lite możecie również znaleźć woski do kominków, które są szczelnie zamknięte w plastikowym pudełku i samodzielnie dzielimy je na 9 wyznaczonych części. Ich koszt to 40 zł, a czas palenia to ok 60 godzin.


 










Kolejną firmą godną polecenia jest oczywiście wszystkim znane Yankee Candles. Ja na codzień używam kominka, do którego często dokupuję różne woski. Zapach utrzymuje się dosyć długo ale nie jest na pewno tak intensywny jak Party Lite oraz Bridgewater. Wielką zaletą Yankee jest cena, na dłuższą metę korzystanie z kominka jest naprawdę tanie i opłacalne, a gama zapachów jest bardzo rozbudowana.






Ostatni producent świeczek, którego mogę polecić z własnego doświadczenia jest to Bridgewater Candle. Tutaj również jak w Party Lite są to świeczki z wyższej półki, pod względem jakości oraz ceny. Piękny szklany słoiczek (mój niestety już pusty), z zatyczką która zapobiega wietrzeniu zapachu. Warto dodać, że kupując świecę tej firmy wspomagamy fundację i zapewniamy posiłki na cały dzień jednemu dziecku! Koszt tych świec jest zależny od rozmiaru, jednak rozmiar który ja posiadam kosztował ok 70 zł i starczył mi na naprawdę długo, gdyż dostałam ją na Mikołajki a post piszę w połowie lutego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz